torsdag den 10. marts 2011

Det er jo vanvid

Hvad gør man, når ens dreng kaster op 9 gange i løbet af en dag. Skider 8, hvoraf de 7 ikke kan defineres og "by the end of the day" lidt ligner et udsultet stakkels barn; helt bleg og med nedsunkne øjne?
Hvad gør man?
Ja ja, UDOVER at ringe til vagtlægen og fise forvirret rundt, og skælde manden ud over, at han er for langsom til at forklare OM der var en våd ble, han skiftede sidste gang.
Hvad gør man?

Man laver da sushi.

Det er da klart...
Endnu mindre klart er; hvorfor? Og hvad fanden er der nu galt med pap pizza?

Al den sygdom gør mig vanvittig.

Og så fik jeg fanme også lyst til pandekager...

3 kommentarer:

Mette T sagde ...

Det er nemlig vanvid når ungerne kaster op og skider i lange baner!!!! Hele sidste uge kastede min store datter på 3 år op 10 gange i døgnet. Nu er hun rask men nu skider lillebror 10 gange i døgnet (heldigvis kaster han kun lidt op) til gengæld rammer han bredt). I dag sked han mens jeg skiftede ham og strålen røg 1,5 m ud i luften - øv øv øv... Respekt for sushi! Jeg spiser kun chokolade - ren overlevelse....

Cristine sagde ...

Eimen kære Mette T, 1.5 meter?
Jeg var på job mens manden skiftede lortebleerne - jeg fik kun opkastet da jeg kom hjem. Men det forlyder, at Hjalte lavede nogenlunde samme stunt på min mand...
Stakkels små pus... altså børnene ;-)
KH C

Anonym sagde ...

Her i huset holder vi UNDTAGELSESTILSTAND!!
Dvs vi overlever kun - og det er OK...
Hue over det fedtede hår, nattøj hele døgnet, slukker mobilen, dyner i sofaen, timesvis m Bamse og Kylling eller hvad der ellers virker. Mad? Ja, det er noget man ringer efter....
Rigtig god bedring til lillemanden...
Lisa