torsdag den 14. april 2011

Barnedåb og konger uden seler

Er jeg den eneste, der synes det er lidt underligt, at de eneste, der må køre med baby´er i armen, i en bil, uden sele, er de kongelige?

Har lige set et sammendrag, og det eneste, der kunne få blodet til at pumpe i min krop var da jeg så Frederik og Mary indtræde i en bil, med to børn, sætte sig ind og køre. Vel og mærke, med de små i armen.

Ja, ja, der er PET folk overalt. Og nej, ingen kommer i nærheden af den bil, og ja, det er de kongelige og bla blaha blahuhatadarrh. I don´t give a shit.
Sæt de babyer i en babystol, tag en sele på og opfør jer ordenligt - hvis I stadig vil have alle de millioner på baggund af, at I er et forbillede for danskere og Danmark...

Og hvorfor er der INGEN journalister, der spørger til det? "Nu skal I se, hvordan det så ud, da de gik ombord i bådene..." er det sidste jeg hørte inden jeg slukkede...

Det´ for meget!

4 kommentarer:

Rikke sagde ...

ENIG! helt enig!

Frru Z sagde ...

Altså jeg ville gerne, men jeg KAN bare ikke piske en stemning op omkring det. Ikke fordi jeg ikke synes du har ret, for det har du.
Men heldigvis havde de større prinser da redningsveste på, mens de cruisede rundt i havnen med deres farfar..

Gøjsen - Sarah sagde ...

Du har da ret! Det havde jeg slet ikke tænkt på...

Christina Skarø sagde ...

Du har fat i noget.. tænk det havde jeg ikke overvejet før du tager det op? Vanvittigt