søndag den 17. april 2011

Husk min Kähler Give Away og så lidt om fårelort

Og mens du gør det, fortæller jeg lidt om min weekend.

- Jeg så ingen køer. June fortæller om hendes oplevelse i Ilse Jackobsen helvede lige her
- Jeg så tilgængelig påskelam. På en gårdbutik, hvor kun jeg og Hjalte var - alene sammen med gårdmutter og en hel stald fuld af påskelam. Nogen fra i går morges, andre en måned gamle. Alle søde og meget nysgerrige - specielt efter små barnefingre og næser.
- I samme forbindelse, spiste Hjalte nok ca. 1 hel fårelort under hele besøget
- I den forbindelse vil den kommende uge bestå af ekstra meget af holden øje med Hjaltes afføring, og evt. spoleorme og deslige.
- Hygge i venners have, med urimelige børn og massere af grin
- Lækker tid med manden - der hvor man ser hinanden i øjnene på den der måde, I ved..!
- Indkøb af flybilletter og feriedrømme

Jeg napper gerne en mere i samme tegn, dog uden fårelort...
... og dog...

Din mandag kan forresten blive ret meget bedre, hvis du vinder denne her

3 kommentarer:

June sagde ...

Hey...man skal have 7 pund skidt om dagen. Eller var det om året? ;-)

Og tak for dit link <3

Sine sagde ...

Herlige fortællinger både din egen og hende du har linket til. Tak for et godt grin - har boet på landet og de ikke økologiske køer dansede altså også når de kom på græs ... men det sælger selvfølgelig ikke økoprodukter : )

Stine sagde ...

"Og mens du husker lidt om fårelort, så fortæller jeg lidt om min weekend" ;)