mandag den 11. april 2011

Kähler Give Away!

I dag har jeg fødselsdag. Eller det vil sige: Min blog har fødselsdag. 1 år! 1 helt, og alligevel, lille bitte år.

Det vil sige følgende:
- Det er 1 år siden, at jeg startede med at skrive. Indtil der, var det bare en drøm
- Det er 1 år siden, at jeg fandt ud af, hvad jeg skulle bruge resten af mit liv på
- Det er 1 år siden, at mit liv gav mening, andre steder end når jeg kikkede min søn og mand i øjnene

Så derfor: hurra! JEG har fødselsdag!

Og det udløser... Taaadaaaharhar: En Give Away, med alle de strings attached, som man kan finde.

Masser af lækkerier: En notesbog til dine søde tanker, sød chokolade til søde drømme, en nøglering - måske til nøglen til hjertet? Sød te, lyserøde fyrfadsstager og økoslik til din søde tand.
Det vil sige:
1 lod: 1 kommentar
2 lodder: 1 kommentar + fast læser
3 lodder: 1 kommentar, fast læser + link med billede til denne lille fine Give Away.

Jeps! Fordi, når jeg har fødselsdag, så skal jeg (også) have "gaver".
Og så til præmien:

Brug gerne billede til at linke til denne
Give Away

Kähler fyrfadsstager fordi.. ja, fordi jeg elsker Kähler! Oveni hatten er der en masse tøsede ting, som du kan nyde mens du sidder ved stearinlysets skær og måske blogger?

Jeg håber du vil være med, og også spreder ordet for mig.

Hurra til mig, ik?!

Husk, at skriv hvor mange lodder du deltager med. Og hvis du ikke har en blog, så huske lige mail adresse og så´n.

Vinderen trækkes om en uge - mandag den 18. april!

52 kommentarer:

Anne sagde ...

Yeah!!! Tillykke til DIG!!!
Og 3 lodder til mig, tak :)

Ihh trænger til lidt held is sprøjten, høhø...

Kh Anne

Prophecy sagde ...

Jamen tillykke! 3 lodder til mig, jeg elsker din blog og jeg elsker lyserød :o)

Tanja sagde ...

Jeg napper to lodder :-)

pif paf puf sagde ...

TILLYKKE!!! Jeg vil meget gerne deltage med 2 lodder... :-)

ThinkingSpace sagde ...

Tillykke med dagen! :-D

Jeg er med på 2 lodder. :-)

Onkel Anne sagde ...

Tillykke til dig, hvis jeg vinder med tre lodder. Ellers ikke!!!!! HMPF!

K sagde ...

Århh jo - mega tillykke og hurra og kage og klap og alt muligt!!
- men glem det Onkel Anne, det er altså MIN tur :)

Sine sagde ...

Hip hip hurra og Teløk! 2 lodder til mig tak.

vibeke sagde ...

TILLYKKE.. 2 lodder til mig tak.

Mille sagde ...

Stort tillykke til dig og forhåbentlig også til mig, for jeg vinder da gerne din give away=)
3 lodder til mig, tak.

Rikke sagde ...

Happy happy happy Tillykke til dig :) Tillykke med blog fødselsdagen og fed gave :)

Jeg snupser 3 lodder :)

/Rikke

June sagde ...

Tillykke! <3
Jeg takker ja til 3 lodder :-)

Sandie sagde ...

STORT tillykke til dig!
Nyder at læse med på dine skønne blog.

Meget gerne tre lodder til mig :)

Fie sagde ...

Dejlig blog, så stort tillykke! Jeg snupper 2 lodder:-)

Dragonfly sagde ...

Tillykke med fødselsdagen!:)
Jeg vil gerne deltage med 2 lodder - Kähler er simplethen så fint, uanset hvad de finder på!

Pepe sagde ...

Jeg vi super gerne være med, og det bliver til tre lodder

RikkeRøjkjær sagde ...

OM jeg vil være med??!! Et kæmpe ja tak. Og med 3 lodder. Tak for dine altid velformulerede betragtninger.
Kærlig hilsen
RikkeRøjkjær

Pi Andrea sagde ...

2 lodder til mig... :o)

.m. sagde ...

Jeg vil meget gerne være med - med et enkelt lod, for har ikke nogen blog.

Kamomilla Vanilla sagde ...

Ih, den giveaway vil jeg gerne vinde :) 3 lodder til mig :)

Maria sagde ...

bum karl! Kæmpe tillykke til dig :-D

Jeg smider tre lodder i denne fabelagtige fødselsdags give-away!

Tante Pap sagde ...

Sikke fine gaver.... ville jeg gerne vinde.. :O)

Og tillykke med dit 1 år..

3 lodder til mig :O)

Billy Hankat sagde ...

Tillykke! Jeg vil gerne deltage med 2 lodder:-)

bitten sagde ...

Det må jeg nok sige, sikke en fin præmie! Tillykke med bloggens fødselsdag. Jeg tager lige 3 lodder :)

Lina sagde ...

Jeg deltager med 1 lod :)

House of Hesselberg sagde ...

Orv, det er da den skønneste Give Away - Wow!! Jeg er selfølgelig med på 3 lodder ;)
Kh Dorte

Tenna sagde ...

Jeg er med på 3 lodder. :)
Håber jeg har gjort det rigtige på min blog mht, at linke til din give-away, ellers må du lige kontakte mig. :)

Og det passer jo perfekt at denne give-away bliver udtrukket den 18 April.. min fødselsdag! :D

Løjsen sagde ...

Stort tillykke :D

Jeg deltager gerne med 3 lodder.

http://loejsen.blogspot.com/

Vibeke Storm-Frandsen sagde ...

Tillykke med den beslutning for et år siden. Skønt at du har fundet din vej. 2 stk. lodder til mig - krydser fingre

Vibeke fra nr. 8

cecilia sagde ...

Hejsa - og stort tillykke med bloggen... Følger med dagligt ;-)... Men ingen blog selv, så et lod til mig.

Clara Gry sagde ...

Stort tillykke! Jeg vil rigtig gerne deltage med 3 lodder!

Hvis du har lyst til at kigge forbi, har jeg også en give away i gang på min blog.

Glædelig påske!

Kærlig hilsen Clara Gry

Kristin sagde ...

Stort tillykke - jeg er med på 3 lodder!

Nina sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Nina sagde ...

Prøver lige igen... Tillykke tillykke :-) Jeg er med på to lodder :-)

inga sagde ...

very nice gift, I hope for the best.
1 entry
http://inga2010.blogspot.com/

Elisa With Nielsen sagde ...

Skynder mig med på 3 lodder. Så fine præmier. Krydser fingre :)

superheltemor sagde ...

To tak - og stort tillykke!

Inadesign sagde ...

Jeg er med på 2 lodder. Spændende, for det er da nogle lækre ting :)

Sara sagde ...

Springer med her på falderebet og siger STORT tillykke, med din fødselsdag, din blog og dit liv! ;)

Og sikke nogle skønne ting.
Jeg vil gerne deltage med 3 lodder!

God påske.
- Sara

Pip som Pap sagde ...

Stort tillykke med dagen, jeg må skynde mig at deltage i din fine Give Away med to lodder - tak! Mvh Pia

Mille sagde ...

Ihhh nogle dejlige ting du har i din giveaway - jeg er med på 3 lodder :-)

Thehuset sagde ...

Og så har du tilmed en fin give-away... Jeg er med på 2 lodder. Har ikke lært det dersens linke-noget endnu :)

Malene sagde ...

Stort tillykke til dig og bloggen. Jeg er med på 2 lodder.

Stine sagde ...

Tre lodder hvis jeg kan nå det! :)

Natanja sagde ...

Jeg er med på 3 lodder, hvis jeg også kan nå det.

Tror på det.

Og TILLYKKE med 1 år.

Anonym sagde ...

hopper med på et enkelt lod

M-lhc@hotmail.com

Louise sagde ...

uhh...jeg er sent på den. håber at jeg kan nå at være med. melder mig straks som fast læser. og tillykke med 1 år. louiselebeck@gmail.com

Tanja sagde ...

Kan vist lige nå at være med..
På 2 SUPER GODE lod ;)

Og Tillykke ;)

Tanja

Lykkeridder sagde ...

jeg er med på 2 lodder.
Og et stort tillykke til dig :-)

Margit sagde ...

Tillykke!
2 lodder til mig tak

x

margit from
creativetail

mette b sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Kreafab sagde ...

Hurra! Og tillykke til dig!! Jeg deltager gerne med tre lodder.
Mvh Louise