tirsdag den 19. april 2011

Og her kommer vinderen....

Jeps, vinderen blev faktisk fundet i går - og jeg ved godt jeg er sen på den, men et barn og en veninde, der er gravid (hvilket du også vil komme til at høre meget mere om) kom "i vejen". Men forarbejdet blev lavet - det skulle bare på bloggen. Og det gik rigtigt for sig og alt det der. Se selv her:



Alle navnene er skrevet og klippet ud - der var mange og tak for det!
Jeg er altså helt rørt faktisk...


 
Og jeg havde lukkede øjne... og morgenhår, selvom vi var godt inde i eftermiddagen



Og vinderen...

Derfor:

TILLYKKE TIL VIBEKE STORM FRANDSEN

Følg forresten Vibekes rigtig gode blog og hendes liv som Momsmor - der er en hel del at lære, fra en skarp kvinde.

Så Vibeke - smæk mig din adresse på cristineblog@gmail.com, så får du straks en pakke - måske inden påske, ellers så til bagefter...
Og til alle jer andre:
Jeg er så glad for at I er her. Jeg håber I vil nyde mine ord! Glæder mig til at følge med hos alle jer!

KH C

2 kommentarer:

Vibeke Storm-Frandsen sagde ...

Nææhhh....hvor skønt. Og sådan en som mig vinder aldrig noget. Nada. Aldrig. Fantastisk, at det så bliver mig, når præmien er så hyggelig og dejlig. Min adresse er sendt, Cristine. Glæder mig til at modtage den. Og endnu engang tillykke med fødselsdagen.
Vibeke S-F

June sagde ...

Tillykke Vibeke :-)