tirsdag den 26. april 2011

Påske, druk og dildoer

Påskens betydning, taget i betragtning, kalder på ingen måder på overskriften til dette indlæg. Men ikke destomindre så var det mere eller mindre, indholdet i min påskeferie. Eller - det overskyggede i hvert fald en stor del af min påskeferie. Og hvordan kan en ting som en dildo, der trods alt har en relativ lille størrelse, betyde så meget? Det kan den/dem/de, hvis man ufrivilligt bliver indlagt til et dildoparty!
Og det blev jeg - placeret til en 40 års fødselsdag med 30 inviterede kvinder, ved bord nummer 2, højre side i midten - altså der, hvor man ikke kunne løbe skrigende bort. Der sad jeg, med denne bestillingsseddel i hånden og anede virkelig ikke, hvor jeg skulle kikke hen. For ind kom Mie - søde Mie, uden tvivl. Fra Slagelse - helt sikkert uden tvivl, med hendes 3 rejsekufferter med alskens sex-vidundermidler, cremer og udefinerbare tingester, i klædt (altså legetøjet) i lyserød latex og som små søde sommerfugle med søde vinger, der vibrerede ved tanken om et AA batteri.
Der sad jeg  - stadig fastklemt - og anede virkelig ikke, hvor jeg skulle se hen. For jeg kunne ikke se på Mie, der 10 minutter inde i hendes party, havde røde pletter på halsen af varmen og hendes tapre forsøg på at råbe 30 kvinder med champagne i blodet, op. Og hun gjorde det godt - i hvert fald så godt hun kunne.
For hvad gør man, når man er 25 år, og tror man kan fortælle kvinder på 35 + (jeg var vist den yngste med mine 32 and counting) om sex, og om hvordan de stimulerer manden derhjemme på en måde, så han er lang tid om at komme? Hvad gør man, når man står det med alle sine talenter - se her:
... og den eneste kommentar man får på sine talenter er: "ER man interesseret i, at han er lang tid om at komme?"
Hvad gør man? Ja, Mie gjorde ikke så meget andet end at strække hendes arme, med hver deres dildo i enden, endnu højere op i luften og sige: " Jeg har også de her med - de kan stimulere dit G-punkt" fordi Mie troede at alle, der har født, HAR fundet deres G punkt...

Men Mie ved ikke, at kvinder på 30 + som regel ikke er interesseret i, at deres mand er lang tid om at komme. Mie ved det ikke, for Mie er 25 år og endnu barnløs, sovende-igennem-natten, sexlysten på livet og slet slet slet ikke ligeså træt som mødre på 30 +. Derfor ved Mie ikke, at det ikke er fedt, at sidde der ved bord nummer 2, i midten, hvor man ikke kan slippe væk, i sin nye kjole man endelig kunne passe, med de fede sko, der ikke klemmer pga. vand i benene, iført mormor trusser, der holder maven på plads og med champagne i blodet og høre om dildoer med sommerfugle og røre ved latex og forsøge at mærke varmen fra en creme, der stinker af klistrede lagner, når man egentlig bare ville danse og drikke... og gerne i en god blanding. Helst hele natten.
Mie ved det ikke - og gudske tak og lov for det, for ellers var hun aldrig kommet.

Men jeg ved det, og derfor synes jeg, det er så umanerlig uinteressant.

Men festen var god; den var faktisk fantastisk. Champagnen var af den rigtige slags, sprutten blev indtaget i rå mængder og Jesus var lagt på hylden - i hvert fald indtil næste morgen, hvor jeg bad om at få et nyt hoved. Et uden tømmermænd og med væsentlig færre billeder af dildoer og penisringe på nethinden.
Bønnerne blev ikke hørt. De havde travlt i kirken.

Men påsken taget i betragtning, har jeg vist en stort sort plet på skyldnerlisten hos ham der, Gud og Søn.

4 kommentarer:

June sagde ...

Hahaaaaa!

Jeg vidste slet ikke, at man ikke vil have, at manden er længe om at komme når man er 35+ ;-)

Måske der står det forkerte fødselsår på min dåbsattest? *G*

Jeg har aldrig prøvet sådan et dildo-party, men synes det ville være rent spas ;-)

M sagde ...

Aaargh MARERIDTSAGTIGT! Åh nej altså...store guldpokaler til dig for at ha' holdt ud!!! Jeg var smuttet udenfor med en dunk champagne for mig selv og for at sms'e til mine veninder og berette om situationen...
Men det havde jeg vist også gjort hvis det bare var Tupperware eller Herbalife der var i Mies kufferter;o)

Kirsten sagde ...

Åh, altså... fik omgående udbrud af sympatiirritationspletter på halsen, da jeg læste dit indlæg.
Kunne jo heller ikke lade være med at grine...
Mon ikke Mie stiller sin rejsningskuffert på hylden, når hun først har lagt (under)liv til lidt større udfordringer? Det tror jeg!

Gaia Cunin sagde ...

SKØNT indlæg!!!! Ser situationen for mig med et smil på læben...
Har selv været med til et dildohomeparty og brød mig IKKE om det!!!