lørdag den 30. april 2011

Tab, tab, tab

Er der nogen, der kan mærke at jeg er total åndsbollet fraværende doven?

Yes?

Me too - og det er ret så irriterende, for hvis nu jeg ikke var det, ville jeg skrive om følgende:

- Designerbørn
- Familiebranding
- Royale brølloppser
- Det duepar, der hakker udeforan mit vindue lige nu
- Muffinsforme - et indlæg der ville udmunde sig i, hvor tarveligt det er, at have fødselsdag d. 25. december
- og min elskede veninde, der, efter en del forsøg - endelig er gravid og venter den smukkeste lille baby

Men eftersom det eneste jeg kan bedrive i øjeblikket, er at læse faglitteratur og kloge mig på ting i det virkelige liv, jeg ikke aner en hatfis om, så kommer der ikke en disse ud af tasterne...

Det er tanken, der tæller ik?

1 kommentar:

June sagde ...

Nej, sgu! Tanker tæller ikke, når du ikke deler dem ;-)

Ville mægtig gerne høre om designerbørn og familiebranding....så bare kom til tasterne! ;-)