lørdag den 28. maj 2011

Demolering?

Nå men så var det vist at min blog, i et og samme åndedrag, kom til at handle om tissemænd og børneopdragelse.
Og sønner af ludere.

Pænt uheldig blanding.

Og jeg er blevet bedt om at stramme op - af min far. En far, som bruger ord som demolering. I en mail.
Som jeg så kan sidde og google bagefter, fordi jeg i min opdragelse ikke skrev under på, at skulle vide hvad ord af finere fornemmelser betyder.
Men ok. I'm diggin it. Jeg ved det godt. Far, du har ret.

Min blog er pænt forvirrende.

Så der lidt om kager.
Så der lidt om hip hop.
Så der lidt om kønsdele.
Og så der lidt om børn.

Altså: pænt forvirrende. Og underligt. Specielt fordi man ikke engang skal stoppe op og hive ny luft ind, inden man er færdig med at sige det.

Skal jeg dog liiiige spille en "op med paraderne", vil jeg intellektualisere over den og påstå, at det er livets cyklus du/I ser udrullet for jeres øjne på denne blog: mad, fest, sex og re-production. Men lad det ligge.

Jeg demolerer. Jeg nedbryder tidligere tiders shit.

Det betyder, at jeg fra i morgen opstiller reglen: Sig kun noget når du har noget på hjerte.Gør det kort, præcist og med omtanke. Også hvis det handler om 'BIB'. Og med du, mener jeg mig.

Det bliver ikke nemt.

PS: jeg har læst, at man skal sige noget 3 gange, hvis man vil have folk til at huske én. Derfor; hvad husker du bedst fra dette blogindlæg?

Opdatering: Har nu fjernet ordet med p (for dig, der er ny i indlægget, så er det et lille ord på 3 bogstaver, der har sit oprindelessted lige under navlen - på en mand) - det blev måske en smule ekspressivt...

4 kommentarer:

missfryd sagde ...

Tror egentlig jeg husker mest 'Pik'.

Men måske det bare er mig...:)

KH Maria

Pernille sagde ...

Haha ja det er også det jeg sidder og tænker på! :D

Cristine sagde ...

;-)

Trine sagde ...

Tja.... også jeg.....
Måske behøver man kun læse 'pik' én gang før man husker det? Et undtagelsesord?

Christine, my darling. Du er ikke forvirrende, uanset hvad din intellektuelle fader så end mener.
Jeg synes du giver SÅ god mening. Men måske skal man selv være rundtosset for at se det, kommer jeg pludselig i tvivl om?

Nå - men skulle vi aldrig ud og råbe 'politistat' efter nogen?
Knus Trine