mandag den 30. maj 2011

Der er håb!

Jeg ved ikke, hvad jeg helst vil. Men mulighederne er følgende:

1) Hemmeligt forelske mig i en 15-årig dreng
2) Skynde mig at lave en pige, som kan finde denne 15 år ældre modne mand, som vil elske hende resten af livet.
Eller bare:
3) Glæde mig over at der er håb for kærligheden, ægteskabet og troskaben.

Læs, og bliv glad. Også fordi det er fantastisk, når unge mennesker gider.
http://politiken.dk/debat/ECE1295468/i-oedelaegger-boerns-tro-paa-kaerligheden/

4 kommentarer:

Julia Hausfrau sagde ...

Intet mindre end fantastisk læsning!

Sasia sagde ...

Jeg er SÅ enig! Intet mindre end fantastisk!

AB sagde ...

Jeg så ham i nyhederne i går og han er da om nogen et bevis på, at der er håb endnu for den danske ungdom. Den der ungdom som alle har så pokkers travlt med at ryste på hovedet af. Jeg har et par stykker lignende ham i min ottendeklasse :-)

Tanja sagde ...

Temmelig velformuleret af en 15 årig...men jeg er fuldstændig enig med ham.