fredag den 20. maj 2011

Kan du virkelig blive forarget?

Egentlig er jeg sådan en, der ofte bliver forarget. Mest over mennesker.
Men nogle gange, kan det, der optager andre, ikke optage mig. Det, der får andres pis i kog, får mit til at løbe stille og det som andre rynker på næsen af, skaber de samme rynker hos mig - mine er blot af grin.

Og faktisk vidste jeg ikke om det var pis eller grin, der skulle ramme mig, da jeg så dette her:
Men en ting jeg ikke kunne blive, var forarget.

Slet ikke, når man tager dette i betragtning:

Lægger man de to ting sammen, så synes jeg faktisk, at det går lige op. Og giver god mening.

4 kommentarer:

mostermajas sagde ...

Jeg har siddet længe og tænkt om jeg ville skrive noget, men lige nu fylder det bare meget i min lille del af Danmark.
Forarget bliver jeg når en dagplejemor ikke synes det nødvendigt at informere kommune og forældre om at hendes nye pædofilidømte kæreste er flyttet ind og er i hjemmet i dagplejens åbningstid. Forarget bliver jeg når en moders mistanke om overgreb på ens barn ikke bliver taget seriøst. Mine børn er heldigves ikke indvolveret. Det kan godt være at forarget ikke er det rigtige ord, bange er nok bedre, hvad er det for en verden vi lever i?
Slet gerne min kommentar, jeg trængte bare til luft, tak for muligheden

god weekend

maja

Cristine sagde ...

Jeg sletter intet! For din mening, er kæmpe vigtig. Jeg er bare glad for, at du "lader den gå ud over mig".
Kæmpe kram! C

June sagde ...

Har det faktisk som Maja. Der sker så mange frygtelig ting, at noget så ligegyldigt som intimbarbering, ikke kan hidse mig op.

Sine sagde ...

Du kan have en pointe, at det måske ikke kan forarge.
Læste dog for nylig at i særdeleshed er kvindelige gæster under 30 år i en svømmehal klager.

- Kvinderne føler sig virkeligt krænkede af selv små drenge i omklædningen. For små børn kigger. (Ja , det er jo ikke nyt) Men kvinderne, som måske kunne være samme målgruppe der finder det naturligt med offentlig intimbarbering blev så vrede på de små drenge, at de skal gå alene i mændenes omklædningsrum.