mandag den 23. maj 2011

Ok - der ER altså en fed blog

Ja, at det skulle komme over mig. Men, når nu man finder noget, der er værd at fortælle videre, så skal man gøre det, ik?
Denne gang er det intet mindre end en enormt husmoderlig blog - om kager. Men nu har jeg siddet og sukket over den i en lille time, og det plejer at betyde, at jeg nok komme igen - tit.
Og så er det skønne billeder...
Ja, i det hele taget, så får mit husmodergen godt medløb her - og denne once in a lifetime thing, skal I ikke snydes for.
Se nu bare her:



Eimen, det er JO pænt.

Selv jeg synes det.
Se mere på: I am baker http://iammommy.typepad.com/i_am_baker/


Og lad mig SÅ høre noget heavy..!

If you want me to remowe the pictures, please let me know: cristineblog@gmail.com

1 kommentar:

Alfebørn sagde ...

Jeg er enig med dig - super fed blog!