lørdag den 30. juli 2011

Pik på Fransk

Ja, det må være titlen på mit comeback!

Udover det, så siges det, at ugen, hvor alt sker på nettet, er uge 32 i år. Det er ugen, hvor vi alle lander på vores tastatur igen, ugen hvor vi suges ind i internettes tunge spind, med varme lår foran fjernsynet og et efterår på vej. Uge 32 er ugen, hvor vi alle ses igen. Siges det.

Så indtil der har jeg lidt til dig. For jeg er nemlig på vej tilbage - som overskriften antyder.

Godterne kommer her:
Haribo - det er et smukt liv... som den lækre by-line understreger.
Croco er glad...
Heldigvis er han det i Frankrig, hvor jeg har tilbragt en del af min sommer. Og nej, jeg tog ikke en pose med hjem. Og ja, du har helt ret - Hjalte fik ikke mere slik, den sommer!

Vi ses snart igen - og det kommende halvår byder på meget. Flere godter, mere slik og mere... af det gode.

3 kommentarer:

June sagde ...

Hepper i hvert fald på mere sommer og mere pik ;-)

Anne/Undreland sagde ...

Argh, hvorfor har jeg ikke set dem?! Er i Frankrig endnu, og har lige shop-amokket for sidste gang i dag, fordi alt holder lukket i morgen, og vi kører hjem mandag morgen. Argh! Må. Have. Krokodillepik. med. hjem. Pisosse. Har kun nået at købe 12 flasker rødvin, fem tørrede pølser, tre enorme oste, en røvfuld dijonsennep med estragon og hele Bonne Maman's sortiment af marmelader. Men ingen pik. Damn.

Lotteriet sagde ...

De må også kunne købes i Danmark, jeg har en pose Dragoon Pik, som jeg fik i en slikpose til en føsda..
:O)