torsdag den 4. august 2011

En vinder er fundet!

Og hvilken heldig en. Og hvor heldigt at alle jer andre stadig kan få bogen bogen Fra LØNmor til MOMSmor med en rigtig god rabat indtil d. 11/8. Se mere her.

Men nu til vinderen. Min mand Dan (det rimer stadig sært lige meget hvor mange gange jeg siger eller skriver det) har været lykkens pamfilius og mener, at der skal være noget ved at være den sidste, den såkaldte rosin i pølsenden. Derfor er vinderen af denne omgangs fede Give Away:

Nr. 12 Heidi-Æblekinder

Tillykke! Ikke mindst fordi du nu får en ordenligt omgang spark bagi!
Til alle jer andre, både jer, der deltog og jer, der har været forbi og tænkt: Njjaaa... hmmm, måske. Men nej, hvad skulle jeg dog med den (I er en del - indlægget her har været læst igen og igen af mange, mange drømmende og kommende MOMSmøde, fortæller statistikken): Husk - I får den som sagt med rabat indtil d. 11/8!

Men lad sende Heidi-Æblekinder afsted til MOMSmor landet med en klapsalve. Du bliver kontaktet direkte af Vibeke Storm-Frandsen.

1 kommentar:

æblekinder sagde ...

Fedt - hvor er jeg glad - Takker Dan for at være lykkens pamfilius -Og jeg glæder mig til sparket - har flere gange overvejet at springe ud som selvstændig, men har altid trukket næsen tilbage igen - så glæder mig til at høre fra Vibeke.
Heidi