lørdag den 6. august 2011

Hørt på motorvejen på ferien...

"Jamen, lille skat. Jeg ved godt, der er langt til Frankrig"
...
"Nej, der er nok et par timer endnu... ja, men.... nej, hør lige skat... okay, ja, du må godt tage den sidste kiks"
...
"Hvad, ska... nu?!"
...
"Jamen, jeg troede du havde tisset sidst vi stoppede"
...
"Nej, nej okay, skat - selvfølgelig vil jeg ikke have at du tisser i bukserne - jeg skal nok stoppe næste gang, der er mulighed for det..!"
...
"Hvad? Nej, jeg ved ikke hvor langt der er til næste toilet, skat... sååå, såååååå - jeg er IKKE sur på dig, skat... jeg kører bare lige bil, ik? Jeg skal altså koncentrere mig, ik lille skat"
...
"Græder du? Ejjjmen, hvorfor skaaat..? Det er okay - vi skal nok finde et toilet til dig"
...
"Nej, jeg kan ikke bare stoppe her nu, skat. Det er motorvejen - det må jeg ikke"
...
"Nej, man må ikke"
....
"NEJ"
...
"Ved du hvad?! NU stopper du eddermanme"
...
"NEJ, Cristine! Jeg stopper ikke fordi du skal tisse for hundredesytten milliard gang. Så må du kraftstejlme tisse, når vi andre tisser - OKAY? Jeg gider ikke mere pis fra dig nu!"
...
"... NEJ, sagde jeg"

(det endte godt)
(efter et par timer...)

3 kommentarer:

June sagde ...

Havde han også taget dvd-afspiller, nintendo og små pakker rosiner med til dig? ;-)

Tanja sagde ...

Er du gravid? Det lyder som mig da jeg var gravid og vi skulle køre langt ;-)

Trine sagde ...

Hmm... gør han også sådan når han er på arbejde?