fredag den 12. august 2011

"Hvad har du i madpakken?"

Det er ingen hemmelighed, at jeg ikke er specielt begejstret for Kongehuset. Ikke så meget dem, der bor i det. Tror nu egentlig de er meget søde, intelligente mennesker. Men selve konstellationen, begrebet og all the money we spend on it. Det er forældet. Dog meget sødt, men ikke sødt nok til at sætte en trend og være rollemodel. Slet ikke for kvinder - Sorry Mary og Marie, men jeg er sku egentlig glad for mad...
Men, det er min mening. Og den er vældig interessant -  for mig.

Men jeg vandt en smule respekt for dem i dag. Den Lille Prins skulle jo starte i skole (den der helt almindelige folkeskole i Hellerup) og svarede på spørgsmålet om indholdet af madpakken fra orgiet af journalister:
"Det er en hemmelighed"

Det er godt gået.

Det er rent faktisk i orden.


1 kommentar:

Vibeke sagde ...

Kom nu, journalister - det kan I gøre bedre. "Hvad har du med i madpakken?"

Drengen begår sig som en medietrænet ninja allerede....det er betryggende at vide, når han fremover skal bombarderes med deslignende skarpe spørgsmål.