onsdag den 17. august 2011

Så bliv dog skilt, så vi kan tjene nogle penge!

For helvede, skide danskere. Så sidder I der, midt i jeres ækle lykke og elsker hinanden.
Mens jeg sidder her, med reklamestunts, huse jeg vil sælge og banklån, jeg vil af med.

Og så griner I ad mig, når jeg poster reklamer ud, med budskaber om sex med elskerinder og mænd, der boller unge kvinder gravide midt i en reklame for en bank - ja, undskyld mig, at jeg ikke engang kan huske, hvilken bank det var for - jeg skal jo for helvede bare tjene nogle penge!

Hold nu op med det ækle lykke. Bliv skilt for helvede. Start med at bolle udenom. Og mens I er i gang, kan I så ikke fucke jeres børn op? Det må der være penge i!

Kraftedeme for meget at I sidder der og er gift.

(så I også det nyeste påfund af en sindsvag tåbelig reklame, der viser en ung kvinde, der er blevet gravid og hendes "mand", der efterfølgende svarer: Hvad vil du have jeg skal sige til min kone? Hvorefter teksten siger: få en bank, der forstår dig.)



4 kommentarer:

June sagde ...

Jeg har godt set den - og undret mig. Hvor mange kan relaterer til situationen? Forhåbentligt ikke mange...

Kia sagde ...

HA! Ja, har godt set reklamen! Den snakker rigtig til den 'dumme' urmand der ikke kan finde ud af, at holde en vis ting i buksen! Så kan de rigtig sidde; 'høhøhø.. endelig en bank der har humor'... HOLD NU!

Pi Andrea sagde ...

Ja jeg så den godt...den tangere den datingsite der opfordre til utroskab... Er vi virkelig så langt ude som race, at det burde være nødvendigt at reklamere for?... :S

Christina Skarø sagde ...

Ja det er så latterligt Cristine.. vi brækker os over den reklame herhjemme... mest Henrik faktisk..