mandag den 5. september 2011

Til alle dem uden børn

Vi er nogen, der stadig forstår jer.

8 kommentarer:

Julie_a sagde ...

Ja, jeg kunne i hvert fald godt finde på at sætte det skilt op på biblioteket, ind i mellem... :-)

June sagde ...

Hahaaa....Klasse!

Cristine sagde ...

Julie_a: Det er din!
June: Nemlig!

Karen sagde ...

He-he....dsb skulle sætte det skilt op i deres toge - så slap man måske for larmende, uopdragne børn overalt :-D
Kh Karen

Deborah sagde ...

Jeg kan ikke forstå, at der ikke må være nogle flere børnefri zoner, så os der gerne vil være fri for folks uopdragne unger (det er jo ikke moderne at opdrage til alm. høflilghed), kan få lov at blive fri.

Heldigvis er jeg ikke alene om at synes sådan, så det kan være, der bliver flere og flere steder. Eller (God forbid), det bliver moderene at opdrage sine unger.

Tenna sagde ...

Hej, jeg har givet dig en blog-award. :)

http://tenaltz.blogspot.com/2011/09/jeg-har-modtaget-en-award.html

TichTach sagde ...

Jubii :-)

Lene Toft sagde ...

hahahahahahaha...